4 نکته مهم در مورد نمایشگرLED سقفی که باید بدانید

      صفحه نمایش ال ای دی سقفی چیست؟

      صفحه نمایش LED سقفی به عنوان یک نمایشگر ویدیویی با یک نمایشگاه چند رنگ و پر جنب و جوش استفاده می شود که معمولاً روی دیوار داخلی یا سقف یک خیابان تجاری نصب می شود. این نمایشگر ویدیویی شامل صدایی جذب‌کننده و نورها و طرح‌های شگفت‌انگیز و غول‌پیکر است که شما را وارد دنیایی فانتزی می‌کند.

       

      ویژگی های صفحه نمایش LED سقفی

      صفحه نمایش LED سقفی را می توان به راحتی در یک فضای وسیع بر خلاف LCD گسترش داد.

      دیوار LED سقفی سبک وزن بوده و نصب آسانی دارد.

      قابلیت انحنا دارد. جدا از نصب آسان، دیوار LED سقفی را می توان با پیکربندی های مقعر یا محدب نیز نصب کرد.

      صفحه نمایش LED سقفی دارای ویژگی سیستم ضد برخورد است. طراحی کاشی آگاهانه لبه آن محافظت از پانل درجه یک را تضمین می کند.

      کاربرد صفحه نمایش LED سقفی

      صفحات ال ای دی سقفی معمولا در انواع مکان ها نصب می شوند. یکی از معروف ترین مکان هایی که صفحه نمایش LED در آن نصب می شود، مراکز خرید است. برندهای معروف اشتیاق زیادی به استفاده از صفحه نمایش ال ای دی برای جذب مشتری با محصولی هستند که می فروشند دارند. یک صفحه نمایش LED بزرگ با یک تصویر چند رنگ توجه آنها را به خود جلب می کند که شانس دیده شدن و افزایش فروش را افزایش می دهد.

       

      هتل های سطح بالا در سراسر جهان نیز دوست دارند با استفاده از نمایشگر LED سقفی خلاق باشند. آنها می خواهند با استفاده از صفحه نمایش های بزرگ توجه مهمان را جلب کنند تا درباره هتل اطلاعات بیشتری کسب کنند.

       

      صفحه‌نمایش‌های LED سقفی نیز در خیابان‌های عابر پیاده تجاری یا میدان‌های مرکزی برای استفاده به عنوان رسانه‌های ارتباط اجتماعی یافت می‌شوند بخصوص اگر در شب در دسترس قرار داده شوند جذابیت بیشتری دارد و باعث سرگرمی و جلب نظر مردم می شود.

       

      مزایای صفحه نمایش LED سقفی

      قابل تنظیم هستند

      دیوارهای LED سقفی بسیار بهتر از مانیتورها هستند زیرا باریک هستند و طراحی شیکی دارند که باعث می شود در هر زمان و هر کجا که بخواهید آنها را تنظیم کنید زیرا نازک و سبک هستند.

       

      مصرف انرژی کمتر و عمر طولانی دارد

      صفحه نمایش های LED سقفی نسبت به نمایشگرها انرژی کمتری مصرف می کنند که به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند! در مقایسه با LCD، نمایشگرهای LED ماندگاری بالایی دارند. LCD معمولاً یک عملیات کلی دارد که حدود یک سال و نیم طول می کشد. پس از آن، معمولا جایگزین می شود. با این حال، دیوار LED سقف می تواند تا پنج سال دوام بیاورد. آنها نسبت به LCD که معمولاً از لامپ استفاده می کنند سازگار با محیط زیست هستند. با صفحه نمایش های LED، می توانید در هزینه های بیشتری صرفه جویی کنید و زمان کمتری برای تعمیر و نگهداری داشته باشید!

       

      تصویر با کیفیت بالا

      صفحه نمایش های LED سقفی به طور غیرقابل استدلالی یک تصویر و فیلم با کیفیت بالا را نمایش می دهند. بسته به چیزی که دوست دارید، می تواند مانند یک فیلم حرکت کند یا مانند یک نقاشی ثابت باشد. کنتراست تا حداکثر سطح افزایش می یابد در حالی که دارای طیف رنگی غنی است. سقف های LED به مراتب بهتر از بیلبوردهای سنتی هستند.

       

      آنها مشتریان را جذب می کنند

      اگر چیزی وجود داشته باشد که مطمئناً با خرید صفحه نمایش LED سقفی برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار مفید است، فروش بیشتر است! صفحه نمایش های LED سقفی برای تبلیغات و سرگرمی و به طور خلاصه برای جلب توجه مشتری بالقوه استفاده می شود. هدف مشترک دیوارها یا صفحه نمایش های LED سقفی ایجاد جلوه ای فانتزی است که مطمئناً مشتریان از آن لذت خواهند برد. قرار گرفتن در اتاقی با صفحه های LED سقفی مانند ایستادن در زیر دنیایی متفاوت با ابعادی آینده نگر است.

      ال ای دی های سقفی هم اکنون در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می گیرند و دیاکو ال ای دی به ساخت صفحه نمایش ال ای دی معروف است. دیاکوLED سهم بازار قابل توجهی را در نمایشگرهای شهری در انواع رزولوشن و پیکسل ها به دست آورده است و راه حل هایی برای نمایشگرهای LED داخلی، خارجی، ثابت و خلاقانه ارائه می دهد. صفحه نمایش ال ای دی سقفی یکی از محصولات خلاقانه است که تمام مزایای ذکر شده در بالا را دارد. دیاکو نه تنها راه حل شگفت انگیزی برای نمایشگرهای LED ارائه می دهد، بلکه خدمات عالی نیز خواهد داشت. اگر شرکتی را می خواهید که رضایت شما را بیشتر کند، با دیاکو تماس بگیرید.

      مدیر ۱۴۰۱/۱۲/۱۲

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟