نمایشگر led به پیشرفت آموزش مدرن کمک می‌کند

      ► زمان خواندن مقاله : 12 دقیقه

       

      آموزش نیز موتور پیشرفت تمدن انسان است. امروزه، پیشرفت آموزشی ما با علوم و تکنولوژی پیشرفته باید در جریان باقی بمانند. ما در محیط دانشگاهی گذشته از تخته‌سیاه برای تدریس استفاده می‌کردیم اما در حال حاضر تدریس آموزش چند رسانه‌ای را می‌طلبد که به دانش آموزیان امکان می‌دهد تا دانش بیشتری را از طریق صفحه‌نمایش بیاموزند و دانش خود را ارتقا دهند.

       

      1. شکستن سنت‌ها و برجسته شدن

      امروزه، محصولات چندرسانه‌ای در کلاس درس عمدتاً در سه طبقه جای می‌گیرند: نمایشگر های led، نمایش پروژکتوری، و LCD ها. با وجودی که قیمت استفاده از پروژکتور در کلاس درس ارزان‌تر از دو مورد دیگر است اما مانعی وجود دارد اینکه پروژکتور ملزومات مهم و اساسی برای شدت نور و روشنایی خروجی دارد. اگر شما بخواهید تا تصویری شفاف و روشن را با پروژکتور به نمایش بگذارید باید روشنایی و نور اطراف را تیره کنید. ازاین‌رو, پرده‌ها باید در طول روز کشیده باشند تا خورشید دور بماند، این حالت برای بچه‌های کلاس خوب نیست زیرا محیط تاریک بر روی دید آنها تأثیر می‌گذارد.

      با وجودی که LCD ها نقاط ضعف پروژکتور را ندارد،‌ولی در معرض اندازه‌ای از محدودیت‌ها قرار می‌گیرد.

      و هیچ مزیتی جز بالای 100 اینچ ندارد. هر دو خصوصیت بالا دارای محدودیت‌هایی هم هستند که می‌توانند بیشتر تقاضاهای مربوط به بازار آموزش را برآورده کنند. اما در مقایسه با این دو، دستگاه تلویزیون LED با صفحه نمایش LED مناسب تر خواهد بود و مزایای بیشتری دارد. 

       

       

      صفحه‌نمایش با وضوح بالا:

      نمایشگر های LED با دارای وضوح  و روشنایی بالا نسب به نمایشگر های دیگر می باشد . تصاویر و ویدئو آن شفاف و با شارپنس بالایی می باشد.

       

      بهبود افکت های آموزشی:

      نمایشگر های ال ای دی  دارای  وضوح و رنگ‌های واضح و شفاف نسبت به نمایشگر های دیگر می باشد که  محتویات آموزشی را شفاف تر و سرزنده تر نشان می دهد و علاقه‌ها و میزان توجه و دقت آموزشی دانش‌آموزان را بهبود بخشد.

       

      تبادلات قوی:

      نمایشگر های تعاملی یا نمایشگر های تاچ به طور معمول کارکردهای لامسه‌ای  و حرکتی را دارد که می‌تواند دروندادهای دست‌نویس و حرکتی را تشخیص دهند. آموزگاران و دانش‌آموزان می‌توانند با یکدیگر در تعامل باشند تا میزان مشارکت کلاسی را افزایش دهند.

       

      مدیریت راحت:

      نمایشگر های LED معمولاً از اتصال شبکه و مدیریت از راه دور پشتیبانی می کنند. معلمان می توانند منابع آموزشی را از طریق شبکه انتقال و مدیریت کنند که مدیریت تدریس و آماده سازی درس را تسهیل می کند.

       

      2.پشتیبانی از تکنولوژی (فناوری) محیط آموزشی بهتری خلق می‌کند.

      به‌روزرسانی و ارتقا و بالابردن اطلاعات در مورد فناوری مرحله مهم برای مدارس است تا با زمانه حاضر قدم بردارند. پیشرفت‌ها در زمینه فناوری اطلاعات در ادامه مفاهیم، شیوه ها و مدل‌های کلاس درس را ارتقا داده است. تدریس سنتی جایی است که آموزگاران از گچ بر روی تخته سیاه استفاده می‌کنند تا تدریس کنند. فرآیند تدریس تماماً در مورد توضیحات آموزگار است که راکد و غیر فعال بوده و باعث کم شدن علاقه دانش‌آموزان می‌شود.

      امروزه، اضافه‌کردن تلویزیون ال.ای.دی هوشمند برای تدریس می‌تواند به آموزگاران کمک کند تا به نوعی تدریس تبادلی برسند. از صفحه‌نمایش ال.ای.دی برای انتقال و تبدیل دانش کتاب‌های خسته‌کننده و ساکن به تدریسی پویا و فعال همچون صدا، فیلم و انیمیشن استفاده کنید.  که این کار می‌تواند تجربه بصری بهتری را ارائه دهد. برای مثال، آموزگاران با استفاده از صفحه‌نمایش های LED تبادلی می‌توانند با سرزندگی بیشتری موارد آموزشی را به نمایش درآورده و میزان علاقه دانش‌آموزان را بالا ببرند.چنین تبادلی باعث برانگیختن دانش‌آموزان می‌شود و فهم و درک آنها را راحت‌تر کرده و در نهایت موجب جذب دانش مورد نظر می‌شود. آموزگاران در کلاس درس تاریخ می‌توانند به طور زنده و پویا وقایع تاریخی را با نمایش تصاویر، نقشه‌ها ، فیلم‌های شبیه‌سازی شده تاریخی نشان دهند که برای دانش‌آموزان فهم و درک داستان‌های تاریخی راحت‌تر می‌شود. به همین شکل در کلاس‌های علوم صفحه‌نمایش LED می‌تواند آزمایشات و شبیه‌سازی هوایی را به نمایش درآورده و به دانش‌آموزان امکان فهم و درک بهتری از اصول علمی را داده و میزان توجه بچه‌ها را جلب کرده و آنها را علاقه‌مند به کلاس درس سازد.

      به علاوه، به اشتراک گذاشتن اطلاعات هم می‌تواند راحت‌تر انجام شود. مدرسه هم می‌تواند از طریق نمایشگر اطلاعات داخل مدرسه به راحتی اعلامیه‌ها، برنامه‌های زمانبندی شده، اطلاعات مربوط به فعالیت و اخبار مدرسه را چاپ کند. دانش‌آموزان و آموزگاران می‌توانند به روز بمانند و دیگر نیازی به تکیه بر  اعلان های کاغذی و سنتی قبل نیست. این کار به بهبودمیزان کارآمدی انتقال اطلاعات درون مدرسه کمک می‌کند.

       

       

      3.انواع و اقسام کار جهت خلق و ایجاد محوطه‌های هوشمند

      در مدرسه، انواع مختلفی از صفحه‌نمایش ال.ای.دی می‌تواند نیازهای مختلفی را برآورده کند. علاوه بر دستگاه‌های همه کاره ال.ای.دی که در بالا به آنها اشاره کردیم، انواع دیگری از صفحه‌نمایش ال.ای.دی هم وجود دارد که در محوطه‌ها ،کار، می‌کنند‌

       

      1.ویدئو وال

      آنها عموماً در مکان‌های داخلی مدرسه نظیر کلاس‌ها، کتابخانه‌ها، و اتاقهای مطالعه خودخوان ، نصب شده‌اند. ویدیو وال در کلاس درس می‌توانند به صورت ابزار‌های تدریس به کاربرده شوند تا محتویات تدریس چند رسانه‌ای به نمایش درآمده و اثرات یادگیری دانش‌آموزان بهبود یابد. ویدئووال در کتابخانه‌ها و اتاق‌های مطالعه می‌توانند برای به نمایش درآمدن کمترین میزان پیشرفت آکادمیکی ، گزارش‌های آکادمیکی و اطلاعات دیگر به کار برده شوند تا به دانش‌آموزان کمک کند تا در جریان آخرین وضعیت روندهای آکادمیکی قرار بگیرند.

       ♦ با ویدئو وال بیشتر آشنا شوید ♦

       

      1.1.مزایا

      بهبود محیط یادگیری: تلویزیون شهری ایندور میتوانند اثرات ناشی از وضوح و شفافیت بالای موجود در صفحه نمایش را بهبود بخشیده و روال تمرکز دانش‌آموزان در طول فرآیند یادگیری را آسان‌تر کرده و نتایج آموزش را بهبود بخشد.

      • ارتقای تجارب تدریس:

      آموزگاران می‌توانند درس‌افزار، فیلم‌ها ودیگر منابع چند رسانه‌ای تدریس را از طریق نمایشگر های LED به نمایش گذاشته و محتویات تدریس را قابل درک تر و شاداب تر کرده و علاقه و مشارکت یادگیری دانش‌آموزان را ارتقا دهد.

      • انتشار راحت اطلاعات:

      ویدئو وال دیاکو می‌توانند برای انتشار اعلام‌های مهم مدرسه، به‌روزرسانی آکادمیکی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها و غیره استفاده شده و کار را برای دانش‌آموزان و گروه اساتید راحت‌تر کرده تا اطلاعات مورد نیازشان را به‌دست آورند.

       

      2. تلویزیون شهری اوتدور

      آنها عموماً در فضاهای بیرونی نظیر در خروجی مدرسه، زمین‌های بازی و فضای ورزشگاه نصب شده‌اند. تلویزیون شهری در ورودی مدرسه می‌تواند برای به نمایش گذاشتن لوگو،شعارها، نکات مهم مدرسه و غیره به کار رفته و شکوه و هیبت بزرگی به محوطه بدهند. تلوزیون شهری فضای خارج در زمین‌های بازی و استادیوم‌ها هم می‌توانند استفاده شوند تا نتایج بازی، اطلاعات مربوط به قهرمانی، پخش زنده بازی و غیره را هم به نمایش گذاشته و تجربه دیداری و حس مشارکت بهتری را ارائه دهند.

       

      2.1مزیت‌ها:

      • تقویت ساختار فرهنگی محوطه:

      به نمایش درآوردن لوگو، شعارها، سخنان پندآموز مدرسه و غیره از طریق تلویزیون شهری می‌تواند محیط فرهنگی مدرسه را تقویت کرده و حس تعلق داشتن به محوطه و افتخار جمعی را بهبود می‌بخشد.

      • ارتقای انتشار اطلاعات:

      تلوزیون شهری می‌تواند به سرعت اعلانات مهم ، اطلاعات مهم مربوط به وقایع و غیره را انتقال داده و به‌دست آوردن اطلاعات مورد نیاز را برای دانش‌آموزان، والدین و اساتید آنها را راحت‌تر می‌کند.

       

      3. نمایشگر تعاملی

      آنها عموماً در ساختمان‌ها ، کتابخانه‌ها، میادین بیرونی و مکان‌های دیگر در فضای تدریس مدرسه نصب شده‌اند.نمایشگر های تعاملی در ساختمان‌های تدریس می‌تواند به عنوان تزیینات استفاده می‌شوند تا فرهنگ و دستاوردهای فرهنگی و آکادمیکی در محوطه مدرسه را به نمایش بگذارد.

      نمایشگر تعاملی یا اینترکتیو در کتابخانه‌ها می‌توانند برای نمایش گذاشتن اطلاعاتی همچون توصیه‌هایی در کتاب و فعالیت‌های مطالعه استفاده می‌شوند. این نمایشگر LED تعاملی در میادین بیرونی و فضاهای دیگر می‌توانند برای نمایش درآمدن فیلم‌ها، اطلاعات داده‌های تبلیغاتی مدرسه و غیره استفاده شوند تا توجه افراد را به خود جلب کند.

      با نمایشگر تعاملی بیشتر آشنا شوید

       

       

      3.1. مزایا:

      • ایجاد یک محیط یادگیری خوب:

      نمایشگر تعاملب  می‌توانند محیط یادگیری منحصربه‌فردی برای مدارس ایجاد کند که این کار را از طریق تأثیرات بصری و  بیان کارهای هنری و برانگیختن خلاقیت و تصویرسازی دانش‌آموزان انجام می‌دهند.

      • ارتقای تصویر فرهنگی از مدرسه:

      به نمایش درآمدن دستاوردهای آکادمیکی و فرهنگی مربوط به محوطه بیرونی از طریق این نمایشگر می‌تواند تصویر فرهنگی از مدرسه را ارتقا داده و میزان دیده‌شدن و شهرت در مدرسه را بالا ببرند.

      • افزایش میزان جاذبه‌های بصری:

      تلویزیون شهری تعاملی می‌توانند انواع و اقسام از کارهای هنری و خلاقانه را به نمایش گذاشته، توجه افراد را به خود جلب کرده و تأثیر بصری منحصربفردی را به مدرسه اضافه کنند.

       

       

      نتیجه‌گیری

      در آینده، آموزش نسبت به نیازهای شخصی دانش‌آموزان و دروس عملی آنها پاسخگوتر خواهد بود. کاربرد صفحه‌نمایش های هوشمند LED درها را به روی دنیای جدیدی برای بچه‌ها باز خواهد کرد و محیطی کارآمدتر و شاداب تر از یادگیری برایشان فراهم می‌کند.

      حمایت بهتری برای آموزش در آینده ایجاد کنید.

      اگر تمایل دارید تا بیشتر در مورد نمایشگر ها بدانید، لطفاً با ما در تماس باشید!

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۸/۲۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟