نمایشگرهای LED و تحولی در صنعت آموزشی

      در این مقاله می خواهیم یکی از مهمترین مسائل که روی زندگی های ما تاثیر می گذارد را بررسی کنیم و آن آموزش می باشد.

      همانطور که تکنولوژی و علم رو به رشد می باشد و رشد می کنند، انواع صنایع نیز رشد می کنند و در این مقاله قرار است یکی از جدیدترین تکنولوژی های آموزشی را به شما معرفی کنیم.همچنین برای سالیان سال است که انسان ها به دنبال روش های سریع تری برای یادگیری و آموزش می باشند و سعی شده در آموزش افراد از جدیدترین دستگاه ها و پیشرفته ترین آن ها استفاده شود.

      چرا باید از نمایشگر های LED استفاده کنیم؟

      حال قرار است یکی از جنبه های آموزش را به شما معرفی کنیم و آن هم این می باشد که در نمایش می توان از نمایشگر های ال ای دی نیز استفاده کرد و بیشترین بهره را برای نمایش برای تعداد زیادی از افراد نیز برد.

      حال همانطور که در قبل از تخته های گچی استفاده می کردیم و بعدا از تخته های وایت برد نیز استفاده کردیم حالا باید کم کم رو به نمایشگر های LED برده تا صنعت آموزشی را با فناوری جدیدی روبرو کنیم تا باعث افزایش بهره وری نیز شود.

      بعد از آن نیز از ویدیو پروژکتور ها (یا ویدیو پروجکشن) نیز استفاده کردند که بالای سر دانش آموز بود تا فضای محدودی را به نمایش بگذارد که باز از تکنولوژی تخته وایت برد جلوتر بود.همچنین با انجام اینکار تخته پاک کن نیز حذف شد و درجه روشنایی نیز بیشتر شد.

      قدم بعدی در تکامل ویدئو وال و صنعت آموزش، نمایشگرهای ال ای دی می باشد که هم می تواند در یک کلاس درس، سالن سخنرانی، اتاق سمینار یا اتاق جلسه یا یک برنامه آموزشی نیز استفاده شود.

      نمایشگر های LED در صعنت آموزش

      نکته مهم

      یکی از مزایای بسیار مهم ویدیو وال برای سالن های کنفرانس، سالن های آموزشی و غیره می توان به کارایی یک پنل LED با روشنایی بالا نیز اشاره کرد که دیگر نیاز به خاموش کردن برق های یک سالن نمی باشد و به راحتی می توانید فیلم و عکس و انواع مطالب خود را با کیفیت بالا مشاهده کنید.

      از ویژگی های ویدیو وال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

      • دیگر نیاز به خاموش کردن لامپ های سالن و اتاق نمی باشد
      • زاویه ای دید بسیار زیاد و حتی دایره ای
      • اتصال HDMI
      • اتصال USB
      • ضد تابش و ضد اصطحلاک
      • بدون نیاز به تعمیر و نگه داری زیاد و تعویض لامپ
      • تغییر سایز و صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا

       

      یکی دیگر از مزیت های ویدیو وال نسبت به پروجکشن این می باشد که اگر مقیاس کاری بالا و بزرگ باشد، پروجکشن ها ریسک های بسیار بالاتری نسبت به نمایشگرهای ال ای دی نیز دارند، البته ذکر شود که مقیاس کاری بالا ریسک بالا تری برای هردو دارد ولی ریسک نمایشگر های ال ای دی نسبتا کمتر می باشد و یا حتی توی حالت مقیاس بالا شاید نشود پروجکشن های بزرگی نصب کرد.

      همچنین هرچه فضای کار بزرگتر شود نیز کیفیت بسیار مهمتر می باشد و در اینجا حتما باید از نمایشگر های ال ای دی برای کیفیت بالا و فضای کاری بالا استفاده کرد.

      ماژول های LED انقلابی در حوزه ای آموزشی کرده اند تا ما بتوانیم با نمایشگر های LED کلاس های آموزشی خود را برگزار کنیم همچنین با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید از نمایشگر های ال ای دی با قابلیت لمسی نیز استفاده بکنید.

      نمایشگر های LED طیف گسترده ای از راه حل ها را ارائه می دهند و فقط مختص آموزش در کلاس ها نمی باشند، مثلا می توانند از برنامه های کاربردی برای همه دانش آموزان و یا دانشجویان گذاشته و از آن استفاده کرد یا بجای تلویزیون در سلف از آن استفاده کرد و هر نوع استفاده ای که به ذهنتان می رسد.

      تحول در صنعت آموزش با نمایشگر های LED

      یکی نکته دیگر که بهتر است بدانید این می باشد که بعضی از اتاق های آموزشی یا جلسات از نمایشگر های ال ای دی به صورت منحنی استفاده می کنند که هم فضای بیشتر را بتوانند به نمایش بگذارند و هم اینکه جای کمتری به هدر می رود و این مورد مخصوص سالن های تئاتر یا سالن های دایره ای شکل می باشد.

      همچنین نمایشگر های LED با توجه به تحقیقات صورت گرفته، باعث آرام بخشی بیشتر نسبت به ویدیو پروجکشن یا بقیه روش های آموزش برای به تصویر کشیدن می باشد.

      وقتی شما نمایشگر های ال ای دی خریداری کرده باشید یا اجاره کنید، می توانید با ماژول های آن دو تلویزیون یا سه تلویزیون یا یک تلویزیون بزرگ در ابعاد های مختلف بستگی به تعدادی که خریداری کرده اید نصب کنید و این یکی دیگر از مزیت های نمایشگر های ال ال دی می باشد.

      امنیت و طول عمر ویدئو وال

      همچنین فناوری نمایشگرهای LED دارای امنیتی نسبتاً بالا باتوجه‌ به ویدئو پروجکشن‌ها می‌باشند، زیرا ویدئو پروجکشن‌ها دارای پرده‌ای هستند که می تواند آن پرده پاره شده یا حتی خراب یا کثیف شود ولی نمایشگرهای ال‌ای‌دی فقط با ضربه‌زدن به آن می‌توان آن را از بین برد.

      طول عمر ویدئو وال بستگی به شرکت سازنده، مواد ساخته شده در آن و ساعت کار مداوم آن نیز دارد که میانگین برای نمایشگرهای ال‌ای‌دی فضای داخل 70 هزار ساعت میانگین عمر دارند و بیش از 100 هزار ساعت برسند بعضی از پیکسل‌های آن دچار خرابی می‌شوند که باید آن‌ها را تعویض کرد و اگر بخواهیم به سال بیان کنیم میانگین بعد 5 الی 7 سال به بعد تازه دچار خرابی‌های کوچکی شاید شوند.

      سخن پایانی

      باتوجه‌به نکاتی که در بالا گفته شده، با پیشرفت تکنولوژی نمایشگرهای LED کم‌کم جای ویدئو پروجکشن‌ها را خواهند گرفت و دیگر کمتر شاهد آنها خواهیم بود و بهتر است شما هم از آن‌ها استفاده کنید و در کنار مزایایی که گفته شد می‌توانید برای مشاوره رایگان در بخش تماس با ما پیغام خود را گذاشته و یا تماس بگیرید و به‌صورت رایگان مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد.

      مدیر ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟