تاثیر تلویزیون شهری و تابلو روان بر میزان فروش

      امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در عصر اطلاعات و ارتباطات، رسانه ها نقش مهمی در تبلیغات بازی می کنند. امروزه تلویزیون های شهری و تابلو های روان نوع جدیدی از تابلوهای محیطی هستند که توانسته اند جایگاه خوبی در انواع تابلو های تبلیغاتی بدست آورند.

      تاثیر تلویزیون شهری و تابلو روان

      تجربه ثابت کرده است که درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین، اثرگذاری بیشتری در ماندگاری دارد. مانند تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، بیلبورد های تبلیغاتی و تابلو های تبلیغاتی. بدون شک تابلو روان و تلویزیون شهری از انواع مدرن تابلو های تبلیغاتی میباشند. تابلو روان و تلویزیون شهری با بهره گیری از  ویژگی های بسیار مهم، تحت عنوان پرتاب نور و امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان یا متحرک و حتی پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی، باعث شده که این نوع از تبلیغات، به عنوان یکی از تاثیر گذارترین ها، مطرح و مرسوم گردند. به طوری که طبق گفته کارشناسان صنعت تبلیغات، معرفی کالا و خدمات از طریق تابلو روان یا تلویزیون شهری ، باعث افزایش مشتری حداقل تا 30% نسبت به میزان گذشته میشود.


      امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در عصر اطلاعات، ارتباطات و دنیای فناوری، رسانه ها مهم ترین و تاثیرگذارترین نقش را در پیشرفت و توسعه هر کسب و کاری اعم از دولتی و خصوصی دارند. بنابراین کمتر کسی می تواند تاثیر مستقیم تابلو روان یا تابلو های led یا تلویزیون شهری را در افزایش میزان فروش محصولات نادیده بگیرد یا انکار کند. در اروپا تحقیقات گسترده ای جهت کشف تاثیر تلویزیون شهری در فروش انجام گرفت. نتیجه یکی از این تحقیقات که بر روی یک تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه ASDA صورت گرفته بود، حاکی از این بود که دو فروشگاه که از این شبکه تبلیغاتی استفاده می‌‌کردند، با وجود تلویزیون شهری یازده درصد افزایش فروش داشتند.
      در هنگام خرید تابلو روان یا تلویزیون شهری باید به موارد زیر توجه کنیم :
      نکته اول: اینکه تعداد led ها در کیفیت وضوح تصویر بسیار تاثیر دارد. یعنی هرچه تراکم ال ای دی ها بیشتر باشد کیفیت تصویر هم به مراتب بهتر می شود. بنابراین به تراکم تابلو روان و تلویزیون شهری توجه فرمایید.
      نکته دوم: شرکت فروشنده نقش مهمی دارد، زیرا که خرید یک محصول بدون پشتیبانی و شناخت، ریسک بزرگی محسوب می شود. بنابراین باید با دقت انتخاب شود .
      نکته سوم: به میزان نوردهی تابلو روان یا تلویزیون شهری دقت شود. می توانید از فروشنده نمونه کار بخواهید و راجع به آن تحقیقات بیشتری به عمل آورید.
      نکته چهارم: حتما به گارانتی و ضمانت محصول توجه داشته باشید تا دچار هزینه های اضافی نشوید .


      معضلات تولید کنندگان واقعی تابلو روان و تلویزیون شهری:


      1-واردات بی رویه و عدم کنترل در ورود ماژولهای بی کیفیت به بازار
      2-ورود افراد غیر متخصص به زمینه تولید تابلو های روان و تلویزیون های شهری
      3-فروش تابلو روان بی کیفیت و عدم ارائه گارانتی معتبر
      4-ضرر و زیان مالی خریدارانی، که محصولات بی کیفیت و بدون پشتیبانی را انتخاب کرده اند و نوعی دلزدگی و ذهنیت منفی نسبت به این صنعت در آنها بوجود آمده و تبلیغات منفی در این صنعت انجام میدهند.

      بهترین راه برای انتخاب درست، مشورت کردن و آگاهی داشتن می باشد . برای کسب اطلاعات و پاسخ به سوالهایی که برایتان ایجاد شده است میتوانید با متخصصین و مشاورین دیاکو ال ای دی در ارتباط باشید .

      مدیر ۱۴۰۰/۰۴/۰۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟