تاثیر تبلیغات تلویزیون شهری

      زمان خواندن مقاله : 4 دقیقه

       

      اصولا افراد برای نگه داشتن نقش خود در بازار رقابت خرید و فروش، هزینه های زیادی می پردازند. یکی از این راه ها، یادآوری مداوم محصولات به مشتری ها و مصرف کنندگان می باشد. جالب است بدانید اغلب کسانی که تازه به فعالیت و کسب و کار پرداخته اند و بازار کوچکتری دارند، نسبت به دیگران تبلیغات بیشتری می کنند، پس مشخص است که تبلیغات باعث افزایش نقش یک برند در بین رقبا می شود، اما این کافی نمی باشد، زیرا گاهی حتی با فروش محصول هم به هدف نهایی نمی رسیم، در واقع فروش بدون بازگشت مشتری و عدم تکرار خرید، فایده چندانی ندارد.

      تبلیغاتی موثر است که در مرحله اول مشتری را قانع به انتخاب آن مکان و ترغیب به خرید کند و در مراحل بعدی منجر به بازگشت مجدد مشتری و یا معرفی محصول به افراد دیگر شود. امروزه مردم جامعه توجه بسیار زیادی به تبلیغات دارند و روز به روز تاثیر تبلیغات در زندگی روزمره بیشتر می شود. حتی چیزی که ما می خوریم، می نوشیم و می پوشیم خواسته یا گاهی ناخواسته با توجه به تبلیغات است. تبلیغات موثر همیشه باعث پیشرفت روند فروش محصولات می شود به طوری که به تازه کارها جهت معرفی ابتدایی محصولات و به نامداران جهت جلب توجه بیشتر و بازگشت مشتری کمک می کند.

      در کسب و کار های امروز شرکت‌ها دائماً به دنبال استراتژی‌های نوآورانه هستند تا علاقه مشتریان بالقوه را جلب کنند و خود را از رقبا متمایز کنند. استفاده از تلویزیون های شهری تبلیغاتی که در مقایسه با روش های تبلیغات سنتی، مزایای زیادی را ارائه می دهد.
      طیف وسیعی از دید و تطبیق پذیری در نمایش محتوای متنوع گرفته تا مقرون به صرفه بودن و قابلیت‌های هدف‌گیری پیشرفته، نمایشگر های led ثابت کرده اند  در توانمندسازی کسب‌وکارها برای انتقال پیام‌های خود موثر تر از تبلیغات سنتی هستند.
      در میان انواع مختلف تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه (DOOH)، نمایشگر های تبلیغاتی به دلیل مزایای بی شماری که نسبت به اشکال جایگزین تبلیغات در فضای باز دارند، به عنوان یک انتخاب برجسته ظاهر می شوند. این مزایا شامل انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن و سازگاری با محیط زیست می شود، اما محدود به آن نمی شود.

       

      تبلیغات محیطی دیجیتال (‌DOOH) چیست؟(بیشتر بدانید)


      اینکه تبلیغات با تلویزیون شهری چه تاثیری بر روی برند شما می پردازد می پردازیم :



      1. افزایش دید با نمایشگرهای روشن و پر جنب و جوش


      یکی از مزایای کلیدی استفاده از تلویزیون شهری در توانایی آنها برای جلب توجه هم در محیط داخل و هم در فضای باز با نمایشگرهای پویا و درخشان است. تلوزیون های شهری این توانایی را دارند که رنگ های زنده، تصاویر با وضوح بالا و ویدئوهایی را به نمایش بگذارند که حتی در میان خیابان های شلوغ یا فضاهای داخلی و خارجی شلوغ، عملاً نادیده گرفتن آنها غیرممکن است.
      علاوه بر این، روشنایی قابل تنظیمی را ارائه می‌دهند که می‌تواند برای شرایط مختلف نور، از جمله نور کامل خورشید، تنظیم شود. این تضمین می کند که پیام شما به طور مداوم قابل مشاهده و جلب توجه است. از این رو، تبلیغات شما می تواند به طور موثر توجه را جلب می کند و خود را از رقبا متمایز کند.


      2. تطبیق پذیری در نمایش انواع مختلف محتوا


      نمایشگرled  تبلیغاتی تطبیق پذیری بالایی را در ارائه انواع مختلف محتوا نمایش می گذارد. تلویزیون های شهری چه تصاویر ثابت، ویدئو، انیمیشن یا تیزر تبلیغاتی در که در زمان مشخص باشد، می توانند به طور موثر طیف وسیعی از محتوا و تبلیغات را نمایش دهد و در نتیجه تاثیرتبلیغات و برندینگ شما را افزایش دهند.

      3. تبلیغات مقرون به صرفه با مصرف انرژی کم و طول عمر زیاد


      استفاده از تلویزیون شهری برای کسب و کار شما مقرون به صرفه بودن قابل توجهی را به همراه دارد. این نمایشگر تبلیغاتی از نظر انرژی کارآمد هستند و به مقدار قابل توجهی برق کمتری نیاز دارند که منجر به صرفه جویی در هزینه های راه اندازی اولیه و هزینه های عملیاتی مداوم می شود.علاوه بر این، طول عمر طولانی تلوزیون های شهری در مقایسه با روش های تبلیغاتی سنتی، منجر به جایگزینی کمتر و کاهش هزینه های طولانی مدت می شود.


      4. هدف گیری در فروش بالقوه با توانایی تغییر سریع پیام ها


      یکی دیگر از مزایای استفاده از تلویزیون های شهری تبلیغاتی، انعطاف پذیری آنها از نظر پیام رسانی است. برخلاف روش‌های سنتی تبلیغات مانند بیلبوردها یا تبلیغات چاپی، نمایشگرها به شما امکان می‌دهند پیام خود را به سرعت و به راحتی در مکان‌های مختلف تغییر دهید.
      این ویژگی زمانی سودمند است که نیاز به بروز رسانی تبلیغات، نمایش محصولات جدید یا برجسته کردن هر جنبه دیگری از تجارت شما وجود دارد. با تلوزیون های شهری، می توانید پیام خود را به گونه ای سفارشی کنید که با اولویت های مخاطبان هدف خود هماهنگ شود و در نتیجه تعامل با برند خود را افزایش می دهید. توانایی نمایش پیام های هدفمند، تلوزیون شهری را به ابزاری قدرتمند برای جلب توجه مشتریان بالقوه و بهبود نرخ تبدیل کلیکی تبدیل می کند.

       

      انتخاب چگونگی و راه تبلیغات هم به اندازه خود آن تبلیغات اثر بخش و مهم می باشد. شما با انتخاب بهترین راه برای پخش تبلیغات خود بهتر دیده می شوید.

       

      قیمت تلویزیون شهری (مشاهده)

       

      تلویزیون شهری تبلیغاتی پیشنهاد ماست. برای داشتن تلویزیون شهری تبلیغاتی برای مکان های مختلف و در ابعاد گوناگون می توانید با مشاورین دیاکو ال ای دی در ارتباط باشید.

       

      سوالات متداول

      • طول عمر تلویزیون شهری چقدر است ؟

      بالغ بر 100000 ساعت و تقریبا حداقل 10 سال

      • تلویزیون شهری احتیاج به چه مجوز هایی دارد ؟

      مجوز فرهنگ و ارشاد، نداشتن بدهی به شهرداری، پیروی از ضوابط و مقررات عمومی شرکتها ، کانونها و موسسات و مفاد کلی آیین نامه تبلیغات شهری.

      و اگر در میادین و خیابان باشد ، از شهرداری ، اداره برق و اداره راهنما و رانندگی

       

      مدیر ۱۴۰۰/۰۴/۰۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟