راهنمای خرید نمایشگر های led منعطف

      زمان خواندن مقاله: 6 دقیقه

       

       

      نمایشگر LED انعطاف‌پذیر، با عناوین دیگری همچون صفحه نمایش ال ای دی فلکسی بل یا نمایشگر LED منعطف نیز شناخته می‌شود. ویژگی اصلی این نمایشگرها، نرم و انعطاف‌پذیر بودن ماژول led آن‌ها است. در مقایسه با نمایشگرهای LED ثابت قابل نصب در فضاهای داخلی، نمایشگرهای LED انعطاف‌پذیر قابل استفاده و نصب در فضاهای باز، قابلیت طراحی به شکل‌های مختلف دارند و امکان نصب آن‌ها در مکان‌های گوناگون وجود دارد.

      نمایشگرهای منعطف یک محصول از عملکردهای بصری استاندارد بالا نظیر روشنایی و کنتراست بالا برخوردار بوده و انعطاف‌پذیری آن منحصربه‌فرد است. اگر به دنبال تأمین‌کننده نمایشگر انعطاف‌پذیر هستید، دیاکو ال ای دی بهترین انتخاب برای شماست!

       

      نمایشگر LED انعطاف‌پذیر چیست؟

      نمایشگر ‌فلکسی بل، با عنوان نمایشگر LED با ماژول نرم نیز شناخته می‌شود. این نمایشگر از یک ماده انعطاف‌پذیر خاص ساخته می‌شود که انعطاف‌پذیری زیادی دارد. همین ویژگی، موجب شده است که بتوان از این محصول در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

       پیشرفت تکنولوژی تولید نمایشگرها موجب شده است که نیاز به نصب نمایشگرهای LED برای نمایش تبلیغات یا انتشار اطلاعات در مکان‌های مختلف بیشتر احساس شود؛ این در حالیست که نمایشگرها ال ای دی معمولی به دلیل محدودیت‌های خاص نمی‌توانند این نیازها را برآورده کنند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است لازم باشد که نمایشگرهای LED استوانه‌ای با اشکال ویژه متفاوت در مراکز خرید بزرگ نصب شود. توسعه نمایشگرهای LED انعطاف‌پذیر، این نقص را جبران و امکان نصب نمایشگرهای LED در مکان‌های ویژه بیشتری را فراهم کرده است.

       

      مشخصات نمایشگرهایled  منعطف

       

      • انعطاف‌پذیری بالا

      با استفاده از برد مدار از جنس مواد سیلیکونی انعطاف‌پذیر، امکان تولید نمایشگرهای منعطف با اشکال، انواع و شعاع‌های مختلف فراهم می‌شود. این نمایشگرها، انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به صفحه نمایش ال ای دی سنتی دارند و اندازه و شکل ظاهری آن‌ها به گونه‌ای تنظیم می‌شود که می‌تواند نیازهای منحصربه‌فرد طراحی را برآورده کند. شما می‌توانید از ماژول‌های led انعطاف‌پذیر برای ساخت نمایشگرهای ال ای دی خلاقانه با شکل‌های متنوع استفاده کنید.

       

       

      • باریک بودن و سبکی بی‌نظیر

      ضخامت ماژول منعطف فقط 8.6 میلی‌متر و ضخامت نمایشگر فلکسی بل حدود 10 میلی‌متر است. طراحی باریک و نازک این نمایشگرها موجب می‌شود که این محصول فضای کمی را اشغال کند. ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری و سبک بودن، باعث سهولت حمل و نقل این محصول می‌شود.

       

      • قابلیت تعمیر از جلو

      در ماژول ها از آهن‌رباهایی قوی استفاده شده است؛ به طوری که امکان تعمیر نمایشگر LED انعطاف‌پذیر از جلو فراهم است. به علاوه، پروسه نصب و تعمیر و نگهدای این نمایشگرها بسیار ساده و آسان است.

       

       

      • سفارشی‌سازی شکل ظاهری

      امکان سفارشی‌سازی نمایشگر منعطف در دیاکو بر اساس نیازهای مشتری وجود دارد. مثلاً می‌توان این صفحه نمایش را به شکل نمایشگرها یا استوانه‌ای، منحنی، led موج‌دار و غیره طراحی کرد.

       

       

      • سایر کاربردها

      امکان استفاده از این نمایشگرها در مکان‌های مختلف از جمله در مراکز خرید، بازارها، رستوران ها، مراکز تجاری،شوروم ها ،نمای بیرون و داخل ساختمان‌ها ، نمایشگاه‌ها و ... وجود دارد. به ویژه در مورد ساختمان‌های با شکل‌های هندسی نامنظم، استفاده از این نمایشگرهای بسیار مناسب خواهد بود.

       

      با استفاده از ماژول‌های منعطف می‌توان به چه امکاناتی دست یافت؟

      ماژول‌های منعطف نوع جدیدی از فناوری نمایشگر led به شمار می‌روند که انعطاف‌پذیری بالایی دارند و امکان تغییر شکل آن‌ها با توجه به محل نصب وجود دارد.

       

      خرید ماژول منعطف ( کلیک کنید )

       

      • نمایشگرهای led منحنی

      می‌توان نمایشگرهای منحنی را به هر شکلی از جمله به شکل خمیده طراحی کرد. استفاده از ماژول‌های منحنی منعطف در نمایشگاه‌ها یا برای نمایش تبلیغات در مقایسه با نمایشگرهای LCD سنتی یا LED جذابیت بیشتری دارد و این نمایشگرها به راحتی می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

       

       

      • نمایشگرهای  ledاستوانه‌ای

      نمایشگرهای led استوانه‌ای نه تنها ارزش کاربردی بالایی دارند، بلکه در طراحی آن‌ها از مزیت نوآوری و متمایز بودن نیز استفاده شده است. روش تولید منحصربه‌فرد این نمایشگرها سبب می‌شود که توجه افراد و عابران به این محصول و تبلیغات به نمایش درآمده در آن‌ها جلب شود. این نمایشگرها می‌توانند تصاویر را از زوایای مختلف نمایش دهند. همین قابلیت موجب پویاتر و زیباتر شدن محتوای به نمایش درآمده در این نمایشگرها خواهد شد. استفاده از این محصول در هتل‌ها، اتاق‌های کنفرانس، رستوران ها و مکان‌های دیگر رایج است.

       

       

      • نمایشگر led کروی

      استفاده از نمایشگرهای LED کروی برای نمایش محصولات و خدمات (به خصوص در فعالیت‌های تجاری) بسیار رایج است. شکل و نوع متمایز این محصول موجب ایجاد مزیت رقابتی و افزایش ارزش برندها می‌شود.

       

       

      • نمایشگرهای ledموج‌دار

      نمایشگرهای موج‌دار، نه تنها تأثیرات بصری منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند، بلکه به راحتی در مکان‌های مختلف با ویژگی‌های طراحی متفاوت قابل نصب هستند. با نصب این نمایشگرها، ساختمان‌ها به آثار هنری سرشار از زندگی و خلاقیت تبدیل می‌شوند.

       

       

      • نمایشگرهای LED با اشکال ویژه دیگر

      همچنین امکان طراحی و نصب نمایشگرهای منعطف LED به شکل‌های نامنظم و منظم هندسی از جمله پنج‌ضلعی، لوزی، متوازی‌الاضلاع و غیره وجود دارد. در تولید diaco از تجربه غنی متخصصان در زمینه تولید نمایشگرهای LED خلاقانه استفاده شده است.

       

       

      سناریوهای متفاوت و کاربردی برای استفاده از ماژول انعطاف‌پذیر

      آیا در زمان خرید ، نمایشگرهای زیبا با اشکال مختلف را دیده‌اید؟ آیا وقتی به یک مرکز تجاری مراجعه می‌کنید، با نمایشگرهای استوانه‌ای مواجه می‌شوید؟ آیا در مکان‌های تفریحی، نمایشگرهای کروی، مارپیچی یا دیگر انواع نمایشگرهای خمیده را مشاهده کرده‌اید؟ همه این‌ها، جزو کاربردهای نمایشگرهای LED انعطاف‌پذیر به حساب می‌آیند.

       

      1) مراکز خرید و بازارها

      مراکز خرید یکی از مکان‌های عمومی هستند که جمعیت زیادی در آنجا جمع می‌شود. نمایشگرها با شکل‌های مختلف از جمله نمایشگرهای استوانه‌ای ، کروی و غیره می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. صرف‌نظر از شب یا روز بودن، رنگ‌های روشن و محتواهای پربار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگرها می‌تواند باعث جذب تعداد زیادی از مشتریان شود. در عین حال، استفاده از این نمایشگرها در داخل مراکز خرید و پخش تبلیغات مربوط به محصولات و رویدادها می‌تواند به بهبود راندمان فروش این محصولات کمک کند.

       

       

      2) مکان‌های سرگرمی

      در مکان‌های سرگرمی، بیشتر به هماهنگی افکت‌های صدا، نور و سایه توجه می‌شود. به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از نمایشگرهای دایره‌ای و بیضوی در این مکان‌ها، جو شادتر و جذاب‌تری را ایجاد کرد.

       

      3) سالن‌های نمایشگاه‌ها

      می‌توان از آن ها درسالن‌های مخصوص برگزاری نمایشگاه نیز استفاده کرد. امکان نصب این نمایشگرها بر روی ستون‌ها وجود دارد؛ لذا، با نصب این نمایشگرها در این محل، جذابیت و زیبایی این مکان‌ها صد چندان خواهد شد. به طور معمول در این مکان‌ها، برای پخش محتوای ویدئویی متنوع از این نمایشگرها استفاده می‌شود. امکان طراحی این نمایشگرها به شکل‌های مختلف، سبب شده است که بتوان فضاهای با جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را با استفاده از این محصول طراحی و تأثیرات بصری جذابی را در چشم مخاطب ایجاد کرد.

       

      4) موزه‌ها

      در موزه‌های علم و فناوری، از آن ها برای ارائه اطلاعات به صورت جامع و گسترده استفاده می‌شود. در چنین مکان‌هایی، استفاده از نمایشگرهای دایره‌ای و مارپیچی بسیار رایج است. نمایشگرهای فلکسی بل می‌توانند سناریوهای بسیار خاص از جمله وقایع تاریخی، فاجعه‌های طبیعی، پدیده‌های نجومی و غیره را شبیه‌سازی کنند و نمایش‌های منحصربه‌فرد و جذابی به مخاطبان ارائه دهند. این شیوه نمایش موجب تحریک انگیزه و کنجکاوی مخاطبان درباره علم و فناوری خواهد شد.

       

       

       عوامل مؤثر بر قیمت نمایشگرهای انعطاف‌پذیر

      نمایشگرهای منعطف یک فناوری نسبتاً جدید در حوزه تولید صفحه نمایش های ال ای دی به حساب می‌آیند. از جمله مزایای این نمایشگرها می‌توان به مواردی همچون چندمنظوره بودن، قابل حمل بودن و روشنایی بالا اشاره کرد. همین ویژگی موجب می‌شود که این محصول بتواند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. با این حال، قیمت نمایشگر منعطف دلایل مختلفی همچون هزینه‌های تولید و سایر پارامترهای مؤثر بر قیمت متفاوت خواهد بود. در ادامه به فاکتورهای مؤثر بر قیمت نمایشگر منحنی می‌پردازیم.

       

      1) کیفیت ماژول‌های نمایشگر فلکسی بل

      استفاده از ماژول‌های فلکسی بل با کیفیت در طراحی و تولید این محصول، ضامن عمر مفید این محصول است؛ لذا، بهتر است در انتخاب این محصول دقت بیشتری به خرج داده و برآورد صرفه و هزینه را انجام دهید. به طور مشابه، هزینه ماژول‌های منعطف با کیفیت و مرغوب نسبتاً بالا است؛ بنابراین قیمت محصولات باکیفیت پایین نخواهد بود.

       

      2) هزینه تجهیزات سخت‌افزاری نمایشگر انعطاف‌پذیر

      در تولید این نمایشگرها از اجزای با کیفیت بالا از جمله دیودهای LED، ماژول led، کارت کنترل، پروسسور و سایر اجزای با کیفیت استفاده می‌شود. تنظیم و تطبیق دقیق این اجزا موجب تضمین عملکرد کلی دستگاه می‌شود؛ بنابراین، قیمت این اجزا نیز بر قیمت نمایشگرهای LED انعطاف‌پذیر تأثیر می‌گذارد.

       

       3) هزینه‌های بسته‌بندی و حمل و نقل

      حمل و بسته‌بندی نمایشگر منعطف، فرآیندی زمان‌بر و هزینه‌بر است؛ بنابراین این هزینه‌ها نیز بر قیمت کل نمایشگر تأثیر خواهند داشت تولیدات دیاکو ال ای دی از روش‌های بسته‌بندی متنوعی استفاده می‌شود.

       

      4) مواد مورد استفاده در تولید نمایشگر LED

      کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً مواد مورد استفاده در پروسه تولید نمایشگر felaxibel شامل ورق cnc با ضخامت های مختلف است و انتخاب مواد با درجات کیفی متفاوت می‌تواند بر قیمت و کیفیت محصول تأثیر بگذارد.

       

       

      نتیجه‌گیری

      در این مقاله ویژگی‌ها، موارد کاربرد و عوامل مؤثر بر قیمت نمایشگرمنعطف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت. دیاکو ال ای دی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه در حوزه نمایشگر های led است، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می‌باشد. لطفاً برای استعلام قیمت و مشاوره تخصصی با همکاران ما تماس بگیرید.

      مدیر ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟