چرا تلویزیون شهری فضای باز دیاکو کیفیت بالایی دارد ?

      همگام با پیشرفت‌های روزافزون فن‌آوری، استفاده از نمایشگرهای  ledدر فضای باز با دامنه‌ای وسیع از انواع کاربردها، همه‌روزه رواج بیشتری می‌یابد.

      در اینجا جهت بهره‌برداری علاقه‌مندان به خرید نمایشگر و آگاهی هرچه بیشتر از مزایای جالب توجه نمایشگرها، دانستنی‌های مفیدی ارائه خواهد شد.

       

      تلویزیون شهری فضای خارج چیست؟

      امروزه تبلیغات معمولی و ثابت، دیگر همچون گذشته تأثیر لازم را بر اذهان مردم نمی‌گذارد. دنیا در هر ثانیه با هجوم گستردۀ اطلاعات مواجه است. این حجم زیاد اطلاعات باعث کاهش حساسیت مخاطبین شده است. مخاطبین امروز کمتر از گذشته به مطالب خوانده شده یا دیده شده توجه نموده و همه چیز را در مدت کوتاهی به فراموشی می‌سپارند.

      به‌گواه جدیدترین مطالعاتی که بر روی بازار تبلیغات انجام گرفته  تبلیغاتی که به شیوه‌ای خلاقانه و چشم‌نواز بر روی نمایشگرهای نصب شده در فضای باز پخش شود، تأثیری به‌مراتب بیشتر از تبلیغات مرسوم در رسانه‌های مکتوب همچون روزنامه یا تابلوی اعلانات خواهد گذاشت.  چنان که میبینیم تعداد نمایشگرهای دیجیتال در خیابان‌ها در حال افزایش است. نمایشگرهای LED در واقع مقرون به‌صرفه و قابل اعتماد بوده و بازگشت سرمایه را بهتر رقم می‌زنند.

      تلویزیون های شهری فضای خارج، همان بیلبوردهای بزرگی هستند که قادر به نمایش آگهی، انواع فیلم کوتاه و امثال آن می‌باشند. سیستم نصب و مونتاژ متنوع در این نمایشگرها، شرایطی را فراهم می‌سازد که بتوان آنها را در فضای باز و آزاد جانمایی و برپا نمود.

       

      امکانات فنی موجود در تلویزیون های شهری اوتدور

      در انتخاب و نصب یک نمایشگر LED فضای باز، همواره دو چالش مهم وجود دارد که با استفاده از محصولات تولیدی دیاکو، به آسانی می‌توان بر این چالش‌ها فائق آمد:

      1. نخست آنکه یک نمایشگر LED می‌بایست قادر به تاب‌آوری در هر شرایط محیطی و آب و هوایی اعم از گرما، باد و باران و نیز برف باشد.
      2. دیگر آنکه باید تصاویر نمایشگر به‌قدر کافی واضح و با کیفیت عالی حتی در روشنایی کامل روز قابل مشاهده باشد. 

       

       عملکرد تلویزین شهری در زیر نور مستقیم آفتاب

      روشنایی تصویر، یک ویژگی اساسی تلویزیون های شهری است. زیرا تصاویر یک نمایشگر ویژۀ فضای باز می‌بایست در تمام ساعات روز حتی در زمان روشنایی کامل هم قابل مشاهده باشد.

      محصولات ویژۀ فضای باز تولیدی دیاکو نسبت به نمایشگرهای مشابه تولیدی ویژۀ فضای بسته، تصویر را با درجۀ روشنی بسیار بالاتری پخش می‌کنند. بدین‌ترتیب روشنایی و تحرک تصاویر حتی در هوای آفتابی نیز در حد عالی است. در این شرکت هر یک از نمایشگرهای ویژۀ فضای باز در کابینت های تلویزیون شهری عرضه می‌گردد. بدین‌ترتیب محصول نهایی در زمان نصب دارای انعطاف‌پذیری و امکان مانور لازم خواهد بود. به‌گونه‌ای که می‌توان صفحۀ نمایش دلخواه را در هر اندازه و ابعادی طراحی و نصب نمود. بسته به نحوۀ نصب در محل، انتخاب گزینۀ پخش تصویر از هر دو سوی جلو و پشت صفحه امکان پذیر‌می‌باشد.

       

      تلویزیون های شهری مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

       

      الزام بر این است که یک تلویزیون شهریoutdoor ، از نوع IP65 باشد. IP65 به‌معنای محافظت کامل در برابر اجسام خارجی و حفاظت بسیار قوی در برابر مایعات در فشار پایین است.

      علاوه بر نفوذناپذیری در بارندگی‌ها، محصولات این شرکت با هدف مقاومت و دوام مطلوب در هر شرایط آب و هوایی طراحی شده‌اند. سیستم آب‌بندی در این نمایشگرها در بهترین وضعیت است و امکان راه‌یابی آب و رطوبت به مدارهای داخلی به هیچ شکل وجود ندارد. البته آب‌بندی به‌معنای تأثیرگذاری گرما بر عملکرد دستگاه نیست. بلکه ساختار دستگاه به‌گونه‌ای است که برون‌رفت حرارت نیز به‌سرعت اتفاق می‌افتد.

      این نمایشگرها از سیستم‌های الکترونیک با راندمان بالا بهره جسته است. به جهت حفظ ملاحظات زیست‌محیطی، در صفحۀ پشتی آن نیز به جای جنس مرسوم پلاستیکی، از ورق آلمینیومی استفاده شده است. ورق آلمینیوم امکان برون‌رفت حرارت دستگاه را حتی در هوای گرم تابستان با سرعت بیشتری فراهم می‌سازد. نمایشگرهای ویژۀ فضای باز تولیدی این شرکت قادر به کارکرد مداوم شبانه‌روزی هستند بدون اینکه اختلالی در کار آنها دیده شود.

       

      تلویزیون های شهری با مزیت بهره‌وری انرژی

      مزیت کاربرد تی وی شهری در سودآوری نهایی آن نهفته است. اما چنانچه مصرف انرژی آن زیاد باشد طبعاً توجیه اقتصادی خود را از دست می‌دهد. زیرا هزینۀ راه‌اندازی آن بسیار بالا خواهد بود.

      در نمایشگرهای شرکت دیاکو از فن‌آوری مصرف بهینۀ انرژی استفاده شده که کاربرد این محصولات را به یک سرمایه‌گذاری مقرون بصرفه مبدل ساخته و بهرۀ اقتصادی مطلوبی را به‌دنبال خواهد داشت.

       

      دامنۀ فواصل پیکسل‌ها

       

      کاهش فاصلۀ پیکسل‌های نمایش تصویر به‌معنای افزایش وضوح آن بوده و بیننده می‌تواند  تصویر شفاف و واضح را از فاصلۀ نزدیک‌تری مشاهده کند. برای مشاهده از فواصل نزدیک، ضروری است که فواصل پیکسل‌های صفحۀ نمایش هرچه نزدیکتر طراحی شود و بالعکس برای دیده شدن از فواصل دورتر، باید این فواصل را بیشتر در نظر گرفت. نمایشگرهای این شرکت برای استفاده و نصب در فواصل دید انتخابی متنوع و با امکاناتی متناسب با هر میزان بودجه، تهیه و تدارک دیده شده‌اند.

       تنوع موجود در محصولات این شرکت در قیاس با نمایشگرهای استاندارد متعارف، این امکان را فراهم ساخته تا در امر تبلیغات در فضاهای عمومی، توجه تعداد بیشتری از مخاطبین و رهگذران را به خود جلب نماید. نمایشگرهای این شرکت با بهره گیری از روشنایی منحصر به فرد، تصاویری رویایی و چشمگیر را حتی در ساعات آفتابی ارائه نموده و به بهترین وجه معرف نماد، کالا و خدمات شما خواهند بود. 

       

      مقایسۀ SMD و DIP

      می دانیم که هر پیکسل متشکل از سه رنگ قرمز، سبز و آبی است.

      در سیستم DIP، این سه رنگ از هم جدا هستند. اما در سیستم SMD این رنگ‌ها در هم آمیخته شده‌اند.

      در تلویزیون های شهری فضای خارج تولیدی این شرکت، از فن‌آوری SMD استفاده می‌شود. این فن‌آوری از سیستم دیودهای نصب‌شدۀ سطحی پشتیبانی می‌کند. چنین نمایشگرهایی با ایجاد تغییر در رنگ و روشنایی LEDهای منفرد مجاور هم در پهنای صفحه، تصویر نهایی را نمایش می‌دهند .

      در فن‌آوری SMD، دیودهای رنگ قرمز، سبز و آبی به‌عوض جدا بودن از هم، در قالب یک کپسول رنگ با هم مخلوط شده‌اند. این سیستم موجب دستیابی به وضوح بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع نمایشگرهای LED می‌گردد. نمایشگرهای مذکور یعنی SMD LED،  همچنین از مصرف انرژی کمتر و عمر مفید بیشتری نسبت به سایر انواع نماشگرهایLED  برخوردار هستند.

       

      بزرگی یک تلویزیون شهری فضای باز چه اندازه است؟

      نمایشگرهای تولیدی این شرکت همگی متشکل از قطعات جداگانه‌ای هستند. بدین‌ترتیب می‌توان با سرهم‌بندی و نصب قطعات، صفحاتی بزرگی را به‌وجود آورد. همچنین می‌توان چیدمان قطعات را به صورت‌های گوناگون تغییر داد. افزودن قطعات بیشتر در مراحل زمانی به‌منظور افزایش ابعاد صفحه نمایش نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

       

      مونتاژ و نصب نمایشگر LED ویژۀ فضای باز

      به‌منظور ساخت و برپایی این صفحات نمایشگر فیلم، روش‌های شناخته‌شده و معروفی وجود دارد که عبارتند از:

      • متکی به زمین- یعنی صفحۀ نمایش بر کف زمین می‌نشیند که به استیج رقص یا نمایشگر های تعاملی شهرت دارند .
      • نصب روی دیوار- صفحه بر روی یک دیواره نصب می‌شود که به ویدیو وال شهرت دارد.
      • آویزان- صفحه نمایش از سازه‌ای که بدین‌منظور در بالای آن برپا شده، آویخته می‌گردد .
      • نصب روی ستون- نمایشگر بر روی یک تیرک عمودی نصب می‌شود.
      • نصب روی خرپا- نصب یک سیستم خرپایی از جنس آلمینیوم.

      نمایشگرهای LED تولیدی این شرکت به‌راحتی توسط افراد قابل نصب خواهد بود. اما به‌طور کلی در هنگام کار با یک سیستم بزرگ و حجیم همچون نمایشگرهای فضای باز، جهت سهولت هرچه بیشتر بهتر است از تجهیزات مناسب استفاده و از افراد ماهر در این زمینه کمک گرفته شود .

       

      روش کار با تلویزیون های شهری

       

      نمایشگرهای مذکور در مکانهای بسیار شناخته شدۀ عمومی و فضاهای شلوغی حتی مثل سیرک پیکادلی در شهر های مختلف نصب شده‌اند. از آنجا که اغلب نمایشگرها در مکان‌هایی قرار دارند که دسترسی به آنها دشوار است، طبعاً می‌بایست کنترل و تنظیم آنها از راه دور انجام شود. این مهم با استفاده از ارتباطات بی‌سیم میسر است.

      مایۀ مباهات این شرکت است که نمایشگرهای تولیدی آن به‌راحتی برای همگان قابل استفاده هستند. این مزیت به لطف سیستم کنترل و نرم‌افزار پایۀ راه‌اندازی دستگاه ممکن گردیده و شما به آسانی قادر خواهید بود تا بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار دیگری از نمایشگر خود استفاده نمایید.

        از تابلوهای امتیاز در ورزشگاه‌ها و پشت صحنۀ کنسرت‌ها گرفته تا تبلیغات سردر فروشگاه‌ها و تابلوهای اعلانات حمل‌و‌نقل عمومی، در هر جایی که مردم حضور دارند، فرصت‌های فزاینده‌ای برای ارائۀ تجربیات تأثیرگذار بصری وجود دارد. تمهیدات و امکانات نهفته در نمایشگرهای LED دیاکو ال ای دی به‌گونه‌ای طراحی شده است تا هر آنچه که نیاز دارید در هر جا که نیاز دارید در اختیار شما قرار گیرد.

      مدیر ۱۴۰۲/۰۴/۱۷

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟