رکوردشکنی ادل با نمایشگری که چشم‌ها را خیره کرد!

    ادل در مونیخ در 10 شب در مقابل 80000 نفر یک کنسرت بسیار ویژه در یک استادیوم فضای بازبزرگ برگزار کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته این کنسرت‌ها، نمایشگرهای عظیم LED بود که صحنه را پوشش می‌دادند و تصاویر و گرافیک‌های زیبایی را به همراه موسیقی ادل نمایش می‌دادند. این نمایشگرها تجربه‌ای بصری بی‌نظیر را برای تماشاگران فراهم کردند و اجرای ادل را به یک تجربه همه‌جانبه تبدیل کردند.


    در این کنسرت ، یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌ها آن استفاده از نمایشگر LED عظیم و پیشرفته‌ای بود که رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد. این نمایشگرموجی شکل، به عنوان بزرگ‌ترین تلویزیون رنتال فضای باز در جهان شناخته می‌شود و ابعاد آن به‌قدری بزرگ است که کل صحنه را پوشش می‌دهد. اطلاعات در مورد اندازه دقیق آن تا حدودی متفاوت است: گفته می شود که عرض آن حدود 220 متر و ارتفاع آن بین 17 تا 30 متر است.(تقریبا بین 4000 تا 6600 متر مربع) .در انتهای نمایشگر دو تا ستون طراحی شده بود که کل نمایشگر را شبیه یک حلقه فیلم آنالوگ کرده بود .
    برق مورد نیاز برای چنین نمایشگر عظیمی قابل توجه است. با مصرف متوسط بیش از 1100 کیلووات - 240 وات در هر کابینت - برای روشن کردن 4000 متر مربع LED به بیش از یک منبع تغذیه استاندارد نیاز است.

    برای جزئیات این نمایشگر ویدئو وزیر را مشاهد کنید :


     

    مدیر ۱۴۰۳/۰۶/۱۳

    نظرات

    چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
    ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
    چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
    ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

    پیام خود را بگذارید

    گفتگوی آنلاین
    شروع گفتگو
    خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟